برای پیشرفت در هر کاری باید در هر مرحله آن را بسنجید. سنجیدن باعث می‌شود اگر جایی از کار اشتباه است زودتر آن را اصلاح کنید و ادامه مسیر را درست پیش بروید. در تولید و استراتژی محتوا نیز همین موضوع صدق می‌کند. شما با یک سری شاخص یا KPI سر و کار دارید که هر چند مدت یک بار باید آن را بررسی کنید و برای ادامه مسیر تصمیم بگیرید.


modire movafagh ادامه مسیر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهر زیرنویس قصه کشاورزی روز یادبود پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اموزش در رابطه با طراحی بنر اس ام اس ها مجله اینترنتی هنریک